Trabzon Gezisi

Gezi Tarihi : Ağustos 2012

GiresunTrabzon arası 130 km.

giresun-trabzon harita

Karadeniz bölgesinin Samsun‘dan sonra nüfus bakımından ikinci büyük şehri olan Trabzon‘a, yaklaşık 2 saat süren, sahil boyu ilerleyen güzel bir yolculuğun ardından güneş batarken ulaşıyoruz.

giresun-trabzon (1) giresun-trabzon (2) giresun-trabzon (3) giresun-trabzon

Önce kalacak yer bulmak için şehir merkezine giriyoruz. Tatil olması sebebi ile boş olan öğrenci yurtlarından birinde yer bulup, yemek yemek için çarşıya gidiyoruz.

Trabzon‘a gelen arkadaşlardan adını çokça duyduğum Cemil Usta Restoran’a gidip (İskenderpaşa Mh Atatürk Alanı No:6 (Eski Belediye Binası Karşısı) ) Akçaabat Köftesi, salata ve piyaz sipariş ediyoruz.

Yemeğimizi yedikten sonra çaylarımızı sipariş verirken garson tatlı isteyip istemediğimizi soruyor. Tatlı yemeden yemekten kalmak olmaz diye düşünüp “tamam” diyoruz. Masaya öyle bir tatlı geliyor ki. Bu kadar güzel, hafif ve bir o kadar da lezzetli bir baklavayı Gaziantep dışında bulmanız inanın çok zor.

cemil usta trabzon 2 cemil usta trabzon 3 cemil usta trabzon

Yemeğimizi yedikten sonra, yorulduğumuzu hissediyor ve ufak bir tur atıp kalacağımız öğrenci yurduna gidip dinleniyoruz.

Ertesi gün erkenden uyanıp kahvaltımızı yaptıktan sonra, Sümela Manastırı‘na doğru yola çıkıyoruz.